معرفی انیمیشن | دوچرخه‌ها «Bikes»
  • کد مطالب: ۱۶۴۳۰۴
  • /
  • ۰۶ خرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹

معرفی انیمیشن | دوچرخه‌ها «Bikes»

انیمیشن «دوچرخه‌ها» درباره‌ی یک دوچرخه‌ی شجاع به نام اسپیدی است که پس از ورود یک موتور به شهر دوچرخه‌ها و ایجاد مزاحمت برای اهالی، تصمیم می‌گیرد ...

عاطفه جوینی - انیمیشن «دوچرخه‌ها» درباره‌ی یک دوچرخه‌ی شجاع به نام اسپیدی است که پس از ورود یک موتورسیکلت به شهر دوچرخه‌ها و ایجاد مزاحمت برای اهالی، تصمیم می‌گیرد همراه با دوستان خود پینون، گسی و مونتانا برای رهایی شهر از این مشکل، با این موتور مزاحم مقابله کنند و او را شکست دهند.

این انیمیشن داستانی از شهر دوچرخه‌‌ها را روایت می‌‌کند که با چالش جدی حضور موتورهای بنزینی در شهرشان روبه‌رو می‌‌شوند.

آن‌ها که دغدغه و نگرانی محیط‌ ‌زیست و هم‌‌نوعانشان را دارند، به‌طور جدی به مقابله با موتورها می‌‌پردازند اما قدرت موتورها مانع از موفقیت و غلبه‌ی آن‌ها می‌‌شود.

در نتیجه، مونتانا تصمیم می‌‌گیرد با هم‌فکری و همکاری دوستان دیگرش به اقدام علیه موتورهای بنزینی بپردازد. آن‌ها با توافقی دوطرفه تصمیم می‌‌گیرند با یکدیگر مسابقه دهند و برنده‌ی مسابقه گزینه‌ی اصلی برای حکمرانی بر شهر ‌باشد.

راک که سردسته‌ی موتورهای بنزینی است تصمیم می‌‌گیرد با تقلب پیروز میدان شود.

انیمیشن «دوچرخه‌ها» داستان همبستگی، دوستی و مقابله با بدی‌ها را به تصویر می‌کشد و به کودکان نشان می‌دهد تنها زمانی که با یکدیگر متحد هستند قادر خواهند بود به اهداف بزرگ خود دسترسی پیدا کنند.

 

نام انیمیشن:
دوچرخه‌‌ها Bikes

نویسنده وکارگردان‌:
مانول جی گارسیا

تاریخ انتشار:
۲۰۱۸

کشورها:
اسپانیا و آرژانتین

جوایز:
نامزد دریافت
چهار جایزه‌ی بین‌المللی

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.